Poliisin määräämät tai lääkärin suosittamat ajonäytteet

Terveysperusteinen ajotaidon käytännön testaus tehdään lääkärin pyynnöstä autokoulun autolla liikenneopettajan valvonnassa.

50 min ajotunnin perusteella liikenneopettaja tekee lausunnon ajokyvystä. Tavoitteena on selvittää kokonaisvaltaisesti arvioitavan kyky toimia liikenteessä turvallisesti.

Lausunto annetaan asiakkaalle itselleen, mutta voidaan toimittaa myös suoraan lääkärille. Terveysperusteinen ajonarviointi on luottamuksellinen.

Ajonäyte autokoulun autolla sekä lausunto 132€

Joissain tapauksissa lääkärin ilmoituksesta poliisi voi määrätä ajokokeeseen. Tällöin ajokoe suoritetaan tutkinnon vastaanottajalle Ajovarman toimipisteessä. Ajokoe suoritetaan autokoulun manuaalivaihteisella autolla. Ajotunti (50 min) ennen ajokoetta ja auton vuokran meiltä hintaan 233€.

Voit varata ajotunnin nro: 044 013 1700