OPETUSLUVALLA

Suoritatko ajokorttia opetusluvalla? Tarjoamme autokoulupalveluita myös opetuslupaoppilaille.
Opetusluvalla korttia suorittavan on tehtävä seuraavat osiot:
– Tieliikenteen perusteet teoriatunnit (EAS) suoritetaan autokoulussa, jos oppilaalla ei ole mitään aikaisempaa korttia.Todistus koulutuksesta tulee olla ajo-opetuksessa mukana, ja se vaaditaan myös teoriakokeeseen.

Lakisääteinen ajoharjoittelu, harjoittelu voidaan suorittaa opetusluvalla
B -luokassa vähintään 10 ajotuntia

-Riskientunnistuskoulutus, suoritetaan autokoulussa. Koskee B -luokan ajo-opetusta. Koulutus sisältää 4 h teoriaa, 4 h ajoa joista 3 autolla ja 1 pimeänajo simulaattorilla. Liukaskelin harjoittelussa käytämme Vantaan liukasrataa https://www.uar.fi/

Räätälöidyt hinnat:

EAS teoriatunnit 88 (sisältää teoriatunnit 4 h ja nettiharjoitteet)

Riskienhallinta kurssi 380 € (Sisältää teoriatunnit 4 h, toimistomaksu, pimeänajo simulaattorilla, 3 h ajoa autolla) + ajoharjoittelu radankäyttömaksu 97 €

Yhteishinta paketille (EAS + Riskikoulutus) 439€

Kurssimaksun lisäksi tulee maksettavaksi ajoharjoitteluradan käyttömaksu 97

Voit ottaa myös yksittäisiä lisäopetustunteja a´ 78 €/h

EAS-todistus tulee olla mukana teoriakokeeseen mentäessä + Riskitodistus ajokokeeseen mentäessä.