Autokoulu Helsinki ja Vantaa

Oulunkylän Autokoulu Helsinki ja Vantaa - olemme nykyaikainen, asiantunteva, laadukas ja ystävällinen autokoulu juuri sinulle!

Oulunkylän Autokoulu sijaitsee aivan Oulunkylän juna-aseman vieressä, joten meille pääsee helposti esim. Vantaalta. Lisäksi meille pääsee kätevästi myös bussilla, esimerkiksi Jokeri-bussi pysähtyy aivan läheisyydessämme.

Oulunkylän Autokoulu Helsingissä tarjoaa asiantuntevaa ajo-opetusta.

Tarjoamme asiakkaillemme ammattitaitoista ja yksilöllistä opetusta monen vuoden kokemuksella. Ammattitaitoiset ja ystävälliset opettajamme, laadukas kalusto sekä nykyaikaiset opetustilat ja modernit opetusvälineet tarjoavat erinomaisen koulutuksen juuri sinulle.

HENKILÖAUTO-KOULUTUS
Henkilöauto kurssit alkavat joka viikko. Voit käydä teoriatunnit joko paikan päällä toimistollamme ja virtuaalisesti kotikoneella. Teoriatunnit maanantaisin klo 17.15 Ogelin toimistolla.

RISKIENTUNNISTAMIS-KOULUTUS
Tämä kurssi korvaa aiemmat jatkovaiheet. Käymme oikealla liukasradalla ja ajamme kaikki ajot autolla.

KERTAUSAJOA
Etkö ole ajanut vuosiin? Pelottaako ajaminen? Vai oletko esimerkiksi muuttanut pääkaupunkiseudulle ja tarvitset varmuutta ajamiseen uudella alueella?Eikö taskuparkki onnistu? Tuntuuko jokin muu ajamiseen liittyvä osa-alue hankalalta? Meidän kanssamme voit harjoitella turvallisesti vaikka tunnin kerrallaan

AJOVYVYN ARVIOINTI
Meillä voit ajaa lääkärin määräämän ajokyvyn arvion mukavien opettajien kanssa!
OPETUSLUPA PALVELUT
Meiltä saat kattavasti teoriakoeharjoitusohjelman, sähköisen oppikirjan, oppimisympäristön sekä vaadittavat turvallisuus- ja riskientunnistamiskoulutukset!
AJOKOKEESSA KÄYTTÖ
Tarvitseeko sinun käydä vain ajokokeessa?Ota yhteyttä toimistoon niin järjestämme ajokokeessa käytön.

Oulunkylän Autokoulussa käytössä on modernit opetusmenetelmät, ja nykyaikaiset ja laadukkaat opetusautot. Meillä palvelu on ammattitaitoista ja ystävällistä. Ajotunnit ajamme liikenteessä, vain pimeänajo suoritetaan simulaattorilla autokoululla.

Olemme hyvien kulkuyhteyksien varrella toimiva autokoulu, palvelemme alueella Helsinki - Vantaa.

Meillä voit suorittaa B-henkilöautokortin, liikenteen perusteet ja riskikoulutuksen.

Pimeänajot meillä suoritetaan kätevästi pimeänajosimulaattorilla ympäri vuoden!

Ota rohkeasti yhteyttä niin suunnitellaan ajoharjoittelu sinulle sopivaksi. Ymmärtäväiset ja kärsivälliset opettajamme laativat juuri sinulle sopivan opetuksen toiveidesi mukaan.

Ajotuntimme ajoittuvat arkipäiville maanantai-perjantai ja tarvittaessa ajotunteja ajetaan myös lauantaisin.

B-henkilöautokortti

Autokoulu suoritetaan yksivaiheisesti sisältäen liikenteen perusteet (EAS) ja riskienhallinta lkoulutuksen. Kurssissa on teoriaopetusta yhteensä 8 tuntia ja ajo-opetusta 13 tuntia autolla ja lisäksi suoritetaan myös pimeänajo simulaattorilla.

Pidämme teoriatunteja autokoululla maanantaisin klo 17:15. Teoriatuntien suoritusjärjestyksellä ei ole väliä.

Ajotunteja aletaan ajamaan heti ensimmäisen teoriatunnin suorituksen jälkeen. Ajotuntien varaamisesta opettaja soittaa oppilaalle. Ajamme ajotunteja pääasiassa maanantaista perjantaihin, mutta tarvittaessa ajamme myös lauantaisin.

Autokoulu Helsinki ja Vantaa - ilmoittaudu kurssille

Ilmoittaudu mukaan »